محصولات و خدمات

 

ما در حال طراحی و ساخت محصولات بسیاری هستیم که از فناوری های بروز و مدرن در آنها استفاده شده است تا پیشرفته ترین زیر ساخت ها و سیستم ها را برای همکاران و مشتریان خود فراهم آوریم. در آذر ماه 1396 طراحی استارتاپ و پلتفرم شروع شد که در دی ماه 96 توانستیم با موفقیت MVP (محصول اولیه) خود را بصورت کاملا عملیاتی پیاده سازی و راه اندازی نماییم. اولین وبسایت ما که لانچ شد، www.2018marketing.com و چند تا از وبسایت های زیر دامنه آن بود که برای همکاران و شرکت ها و وبسایت ها/اپلیکیشن های همکار بود  (مانند سایت VIP.2018Marketing.com) که احتمالا برای اولین بار در ایران به صورت حرفه ای B2B Niche Marketing را پیاده سازی و ارائه نمودیم.

حرفه ای ترین خدمات دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی و … با بالاترین کیفیت از خدمات اصلی ما می باشد که در پورتال اس.ام.پی (SMP.2018marketing.com) بصورت ویژه و متمایز به مشتریان خاص ما ارائه می گردد که افراد حقیقی یا حقوقی پس از ثبت نام در فرم آنلاین اس.ام.پی و انجام بررسی های لازم از طرف ما، عضو ویژه پورتال بیزینس-تو-بیزینس ما خواهند شد (Portal.2018Marketing.com).

در حال حاضر ما در حال طراحی و ساخت سایت ها و کانال ها جدید به منظور کسب و کار مجازی هستیم، اگرچه در واقع کسب و کار اینترنتی و دیجیتال بسیار واقعی و کمک رسان برای اغلب شرکت ها و خدمات/محصولات ملی می باشد و هدف کمک هرچه بیشتر به رونق اقتصاد ملی و کارآفرینی در ایران می باشد. تا اول فروردین 1397 نیز اولین سایت استارتاپ ما برای خدمات مارکتینگ و تبلیغات، به شکل حرفه ای ترین بازار مرکز تجارت دیجیتال(Digital Trade Center Marketplace) در ایران راه اندازی خواهد شد، ان شاءا…

==========

بروز رسانی: طبق برنامه ریزی ها و پیش بینی های انجام شده، سایت Digital Trade Center Marketplace  www.2018marketing.ir دقیقا در روز اول فروردین 97 رسما راه اندازی شد؛ و در کمتر از دو هفته بعد، در روز 12 فروردین 1397 سایت خدمات بازار ما services.2018marketing.ir راه اندازی شد.

 بازار مرکز تجارت دیجیتال(Digital Trade Center Marketplace)

از خدمات بازار ما بازدید فرمایید:

https://services.2018marketing.ir/shop

 

 

خدمات و محصولات دیجیتال، یا حتی محصولات فیزیکی و خدمات غیر مجازی نیز می تواند در این سایت های اینترنتی با بهترین امکانات و پیشرفته ترین روش ها انجام پذیرد و برای تمام کسب و کار ها و شرکت هایی که محصولات و خدمات دیجیتال یا فیزیکی دارند کمک رسان باشد تا بازاریابی و فروش آنان نیز آفزایش یابد.

Any-digital-physical-services-products

 

#### آپدیت:

برای مشاهده خدمات و سرویس های جدید ما به این مقاله نیز مراجعه فرمایید:

خدمات و سرویس های ما – فراتر از یک آژانس مارکتینگ

 

 

#### آپدیت:

محصول جدید ما با عنوان مارکتینگ سولوشن به شکل سایت و اپ و … به زودی وارد بازار خواهد شد. پروژه سایت و اپلیکیشن سولوشن امروز، یعنی 10 دسامبر 2018 استارت خورد و رو نمایی اولیه که شامل یک لانچ اولیه و دعوت از عموم مردم به بازدید توسط شبکه های اجتماعی خواهد بود، در روز اول سال 2019 انجام خواهد شد و لانچ تجاری نیز یک ماه بعد در تاریخ اول فوریه 2019 خواهد بود ان شاء ا… . مارکتینگ سولوشن یک پروداکت مستقل می باشد.

برای مشاهده پروژه و دانلود اپلیکیشن سولوشن که بعدا در اپ استور های اندروییدی و آی آو اس نیز قابل دسترس خواهد بود، به سایت این پروداکت جدید ما مراجعه نمایید:  MarketingSolution.ir

 

در حال حاضر سرور های پروژه های قبلی در ایران و سرور این پروژه جدید در آلمان می باشد:

 

New servers IP and Location

 

 

#### آپدیت:

در تاریخ 21 فوریه 2019 سایت جدید ما به نام “خدمات و محصولات مارکت” راه اندازی اولیه شد و تاریخ رسمی لانچ تجاری آن امروز 1 مارچ 2019 می باشد:

https://market.2018marketing.ir

ما در سایت و اپلیکیشن مارکت، خدمات و محصولات با کیفیت و خوبی که در بازار به سختی می توان به این میزان و با این قیمت و کیفیت یافت را برای مشتریان با سهولت و رضایت مندی بیشتر فراهم می آوریم. این امر سبب توسعه و گسترش برخی از بازار ها و افزایش تولید ملی و کارآفرینی بیشتر در داخل ایران می گردد.

 

 

#### آپدیت:

در ابتدای سال 1399 دامنه کالیفورنیوم که برند سایت جدید ما هست را گرفتم، یعنی قبل از 99 به فکر گرفتن دامنه و ساخت چنین سایتی بودم که در اواخر 98 تصمیم جدی خود را گرفتم… که مشخصات دامنه سایت جدید را در ذیل مشاهده می فرمایید:

 سایت کالیفورنیوم

دامنه سایت کالیفورنیوم

 

این سایت جدید هم بر روی هاست میزبانی ابری پارس پک هست به همراه 10 تا سایت قبلی… که البته این یک سایت مستقل و جدید هست با یک تیم جدید و یک برندینگ جدید، یعنی کاملا یک پروداکت مستقل هست. آماده سازی سایت نیز کم کم انجام شد و در تاریخ 9 اردیبهشت 99 ما رسما سایت کالیفورنیوم را لانچ کردیم.

 

هدف اصلی ما ساخت کسب و کار کامل به شکل صحیح و اصولی برای شما می باشد. مارکتینگ واقعی نیز به همین معنا است و ما می توانیم با بهترین کیفیت برای شما یک کسب و کار آنلاین به شکل اصولی و بهینه ایجاد نماییم و یا اینکه کسب و کار فعلی شما را توسعه و گسترش دهیم. رشد و توسعه بیزینس ها به شکل آنلاین تخصص ما می باشد چراکه تجربه و دانش کافی در زمینه دیجیتال مارکتینگ و آنلاین مارکتینگ داریم.

https://californium.ir

خدمات مارکتینگ

خدمات دیجیتال مارکتینگ

 

 

#### آپدیت:

پروداکت جدیدی که ساختیم دیجیتال مارکتینگ سولوشن است . دیجیتال مارکتینگ سولوشن نیز یک پروداکت مستقل می باشد. این سایت در تاریخ 22 اکتبر 2020 لانچ شد:

Digital.MarketingSolution.ir

Digital Marketing Solution

Digital Marketing Solution