سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ برای کلمات کلیدی در گوگل

سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ برای کلمات کلیدی در گوگل

 

افزایش رنکینگ وبسایت های ما در گوگل و سایر موتور های جستجو برای کلید واژه های مورد نظر ما جهت بازاریابی اینترنتی:

در این صفحه ما سعی می نماییم در زمان های مناسب (به لحاظ رقابت موجود در بازار و اهداف استراتژیک و …) جهت نشان دادن بخشی از رزومه و توانایی های خود در بازار ایران و تبلیغات اینترنتی در گوگل برای سایت های ایرانی خود، کلید واژه هایی را که در آن در رتبه بالایی قرار داریم به شما نشان دهیم. توجه نمایید که همانطور که در این وبسایت تاریخچه و زمان بندی طراحی و راه اندازی سایت هایمان را اعلام کرده ایم، می دانید که سایت های ما به تازگی راه اندازی شده اند و هنوز زیاد در شبکه های اجتماعی خیلی به اشتراک گذاشته نشده اند و در موتور های جستجو نیز زیاد ایندکس نشده اند هنوز … و به زودی بسیار پیشرفت خواهند کرد و تقویت خواهند شد.

 

برخی از کلماتی که در تاریخ 12 May در صفحه اول گوگل بودیم (و شاید هنوز هم در همان جایگاه باشیم)، بدون داشتن بک-لینک زیاد، و بدون داشتن رتبه الکسای خیلی خوب، و بدون هزینه کردن!

 

2018 marketing

2018 مارکتینگ

 

digital marketing proposal

پروپوزال دیجیتال مارکتینگ

 

digital service providers

ارائه دهندگان خدمات دیجیتال

 

Digital Trade Center Marketplace

بازار مرکز تجارت دیجیتال

 

digital trade center

مرکز تجارت دیجیتال

 

marketing service providers

ارائه دهندگان خدمات مارکتینگ

 

Operators VAS

وس اپراتوری

 

 

برخی از کلماتی که در تاریخ 12 May در صفحه دوم گوگل بودیم (و شاید هنوز هم در همان جایگاه یا موقعیت بهتری باشیم)، بدون داشتن بک-لینک زیاد، و بدون داشتن رتبه الکسای خیلی خوب، و بدون هزینه کردن!

 

service providers

ارائه دهندگان سرویس

 

 

Alexa Rank on 24th May

رنکینگ الکسا

 

وضعیت سایت 2018 مارکتینگ در 18 ژوئن:

در سایت الکسا

 

 

برخی از کلماتی که در تاریخ 18 ژوئن در صفحه اول گوگل بودیم (و شاید هنوز هم در همان جایگاه باشیم)، بدون داشتن بک-لینک زیاد، و بدون داشتن رتبه الکسای خیلی خوب، و بدون هزینه کردن!

ای کامرس

ای کامرس

 

پروپوزال دیجیتال مارکتینگ

پروپوزال دیجیتال مارکتینگ

 

برخی از کلماتی که در تاریخ 18 June در صفحه دوم گوگل بودیم (و شاید هنوز هم در همان جایگاه یا موقعیت بهتری باشیم)، بدون داشتن بک-لینک زیاد، و بدون داشتن رتبه الکسای خیلی خوب، و بدون هزینه کردن!

انجمن دیجیتال مارکتینگ

انجمن دیجیتال مارکتینگ

 

برخی از کلماتی که در تاریخ 30 ژوئن در صفحه اول گوگل بودیم (و شاید هنوز هم در همان جایگاه باشیم)، بدون داشتن بک-لینک زیاد، و بدون داشتن رتبه الکسای خیلی خوب، و بدون هزینه کردن!

پروپوزال دیجیتال مارکتینگ

پروپوزال دیجیتال مارکتینگ

 

چرا خرده فروشی

چرا خرده فروشی

 

برخی از کلماتی که در تاریخ 1 جولای در صفحه اول گوگل بودیم (و شاید هنوز هم در همان جایگاه باشیم)، بدون داشتن بک-لینک زیاد، و بدون داشتن رتبه الکسای خیلی خوب، و بدون هزینه کردن!

تبلیغات وس

تبلیغات وس

 

رتبه الکسای وب سایت 2018 مارکتینگ دات آی آر:
رتبه الکسای وب سایت

Alexa Rank on 2nd July

 

برخی از کلماتی که در تاریخ 23 جولای در صفحه اول گوگل بودیم (و شاید هنوز هم در همان جایگاه باشیم)، بدون داشتن بک-لینک زیاد، و بدون داشتن رتبه الکسای خیلی خوب، و بدون هزینه کردن!

تقویت رتبه

تقویت رتبه

 

نمونه فروشگاه ووکامرس

نمونه فروشگاه ووکامرس

 

برخی از کلماتی که در تاریخ 5 آگوست در صفحه اول گوگل بودیم (و شاید هنوز هم در همان جایگاه باشیم)، بدون داشتن بک-لینک زیاد، و بدون داشتن رتبه الکسای خیلی خوب، و بدون هزینه کردن!

مرکز دیجیتال مارکتینگ

مرکز دیجیتال مارکتینگ

 

تبلیغات وس

تبلیغات وس

 

برخی از کلماتی که در تاریخ 8 آگوست در صفحه اول گوگل بودیم (و شاید هنوز هم در همان جایگاه باشیم)، بدون داشتن بک-لینک زیاد، و بدون داشتن رتبه الکسای خیلی خوب، و بدون هزینه کردن!

دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک

دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک

 

برخی از کلماتی که در تاریخ 11 آگوست در صفحه اول گوگل بودیم (و شاید هنوز هم در همان جایگاه باشیم)، بدون داشتن بک-لینک زیاد، و بدون داشتن رتبه الکسای خیلی خوب، و بدون هزینه کردن!

پروپوزال دیجیتال مارکتینگ

پروپوزال دیجیتال مارکتینگ

 

Digital Trade

Digital Trade

 

Marketplace

Marketplace

 

برخی از کلماتی که در تاریخ 12 آگوست در صفحه اول گوگل بودیم (و شاید هنوز هم در همان جایگاه باشیم)، بدون داشتن بک-لینک زیاد، و بدون داشتن رتبه الکسای خیلی خوب، و بدون هزینه کردن!

تبلیغات در لینکداین

تبلیغات در لینکداین

 

رتبه ما در الکسا در تاریخ 16 آگوست 2018:

2018Marketing IR - Alexa Rank

2018Marketing IR – Alexa Rank

 

برخی از کلماتی که در تاریخ 25 آگوست در رتبه اول گوگل بودیم (و شاید هنوز هم در همان جایگاه باشیم)، بدون داشتن بک-لینک زیاد، و بدون داشتن رتبه الکسای خیلی خوب، و بدون هزینه کردن!

Advanced Digital Marketing

دیجیتال مارکتینگ پیشرفته

 

برخی از کلماتی که در تاریخ 6 سپتامبر در رتبه اول گوگل بودیم (و شاید هنوز هم در همان جایگاه باشیم)، بدون داشتن بک-لینک زیاد، و بدون داشتن رتبه الکسای خیلی خوب، و بدون هزینه کردن!

 

مارکتینگ وس

مارکتینگ وس

 

 

برخی از کلماتی که در تاریخ 7 اوکتبر در رتبه اول گوگل بودیم (و شاید هنوز هم در همان جایگاه باشیم)، بدون داشتن بک-لینک زیاد، و بدون داشتن رتبه الکسای خیلی خوب، و بدون هزینه کردن!

 

دیجیتال مارکتینگ پیشرفته

دیجیتال مارکتینگ پیشرفته

 

 

عبارتی که در تاریخ 11 ژانویه 2020 در رتبه اول گوگل بودیم (و شاید هنوز هم در همان جایگاه باشیم)، بدون داشتن بک-لینک زیاد، و بدون داشتن رتبه الکسای خیلی خوب، و بدون هزینه کردن!

محاسبات در دیجیتال مارکتینگ

محاسبات در دیجیتال مارکتینگ

 

 

### ما سعی می نماییم تا این آمار را هم برای مشتریان و هم برای همکاران خود بروزرسانی نماییم تا در جریان فعالیت های ما باشند…

 

*** فراموش نکنید که از سئو و دیجیتال مارکتینگ “باید نان بروز خورد”، یعنی هر چیزی تا یک زمانی کار می کند و بعد از مدتی از دست می رود و شاید منقضی بشود… یکی از مفیدترین ابزار ها در سئو بک-لینک الکسا می باشد که هر یک حداکثر 2 سال معمولا می ماند و بعد ریزش پیدا می کند… لذا سعی کنید که در سرپ گوگل و شبکه های اجتماعی سریعا جواب بگیرید و از آن استفاده کنید وگرنه از دست می رود کم کم.

در صورت تمایل به همکاری در زمینه کلمات کلیدی در گوگل، سئو درون وبسایت، و یا سایر بخش های دیجیتال مارکتینگ را دارید با ما در تماس باشید و از فروشگاه خدمات تخصصی ما نیز بازدید فرمایید و در صورت تمایل سفارش دهید (اگر چه بهتر است که ابتدا با ما تماس بگیرید تا متناسب با کسب و کارتان شما را راهنمایی نماییم):

https://services.2018marketing.ir/shop